Khamis, 12 Mac 2009

Adik dan Akak Cayang..


Malam ini, ada pesanan khas untuk adik dan akak cayang.. Lama tak jumpak!

Alhamdulillah.. di Ukm ini, saya tidak bersendirian. Adik kandung saya yang bernama Siti Syafiqah ada di sini mengambil jurusan arkitek... Adik saya suka bercerita dan mengusik saya. Dia jugak banyak tolong saya. Rajin jugak bagi motivasi dekat kakak dia yang kadang-kadang down ni. Orang kata muka kami macam kembaq (kembar). Jarang dapat jumpak dia sebab saya dan dia asyik sibuk ja.

Apa khabaq hang la ni? Pesanku jangan resah jika dikau gagal asalkan dirimu berusaha dan berada di jalan yang benar. Pastinya ada mutiara hikmah untukmu biarpun tidak berjaya secara kasarnya..... Apa yang penting, niat kerana Allah.....

Adik, jika kau membaca kata-kata ku ini.. silalah datang ke bilikku dengan membawa makanan bersama. Alang-alang datang biar datang dengan sesuatu.hehe.

Next person, Nama diberi Sakinah binti Saptu. Ni akak angkat ja. Lama jugak tak jumpa. Jumpa kat alam maya ja. Dulu nak ambik master sekali dengan dia tapi apakan daya jodoh kami setakat degree sahaja.hehe. Apa yang dapat digambarkan tentang akak ni dia sangat berdisplin. Yang tu lah yang paling menonjol. Saya belajaq banyak jugak tentang pengurusan daripada dia..

Akak, Thanks a lot. Semoga setiap pengorbanan yang diberi akan diberkati Allah.. Hanya Allah yang layak membalasnya... Semoga akak sentiasa ceria di samping xsaimen dan gheja yang hampir berlunggok..

Akak, jika akak terbaca kata-kata ini, saya harap kita dapat berjumpa, makan sekali di canselori ataupun di mana-mana yang akak suka.. Kerna... kita masih dalam kawasan yang sama iaitu di ukm..

Penama-penama di atas adalah antara insan yang terpenting dalam hidupku.. Blog-blog mereka boleh didapati pada bloglist saya.. Semoga Allah memberkati Akak dan Adik cayang... Amin..

2 ulasan:

Faizah berkata...

Siap pesan makanan lagik..ehehe...Pas adek bawak makanan, jangan lupe singgah ke bilk pae lak..hehe

syuhada' berkata...

Amboi and ewahh..heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails