Rabu, 29 Julai 2009

nikmat ujian...


Bismillahirrahmanirrahim..
Segala puji hanya layak untukNya, Selawat serta salam untuk Rasulullah...

Mata ini bergenang dengan dugaan yang diberi, aku lah hamba yang lemah.......

Ya Allah berilah daku kekuatan menempuh cabaran ini....... untuk mematangkan diriku yang tidak semuda mana....

Benar dugaan ini telah menyedarkan diriku yang alpa dan lalai ini...Terlalu banyak hikmah untuk digali.. Ku tahu disebalik kesabaran ada ganjaran dan kemanisan yang menantiku.......

Allah tidak akan menzalimi hamba-hambaNya.......... Aku tahu......... Ya Allah berilah aku ketabahan.... aku terlalu banyak dosa, semoga dugaan ini dapat menebus dosa-dosa lampau ku............

Ini suratan aku dicuba, demi rahmatMu ku memohon........ ya Allah kasihanilah hambamu yang lemah ini....... aku terlalu banyak dosa........ Rahmatilah diri ini............

Buat semua sahabat...... selamat berjuang bersama dalam meniti jalan yang selamat............~



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails