Isnin, 7 Januari 2019

2 Tahun terbiaq sepi

Assalamualaikum...



2 tahun blog ini diprivatekan dan tidak diupdate.. In shaa Allah ada masa saya akan cuba menitipkan sesuatu yang bermanfaat. Sekurang-kurangnya ada maklumat yang dapat diambil. Minggu ini adalah minggu saya hendak menyesuaikan diri, eh anak saya Mujahidah sebagai seorang pelajar tahun 1. Sesungguhnya saya tahu tiada upaya segala kekuatan, kemahiran dan kecekapan melainkan kurniaan daripada Allah Subhanahuwataala. Saya dok perati ja orang dok update mereka urus anak. Memang cekap. Hanya Allahlah harapanku untuk menjadi secekap mereka. 😊😌. Oh ya sesiapa yang rajin bolehlah jenguk blog susunatursioca.. Eh yang tak rajin pun boleh sebab blog ni ajaq kita tentang pengurusan. Bulan ni dia buat cabaran Januari untuk Organize kawasan SOHO. Teringin sebenaqnya nak join tapi tu la kan.. Ermm.. xpa2 kita doa kat Allah.. Allah kan ada.. Ok nak pi mengemaih sat aih.. Terima kasih sapa yang tersinggah baca. Boleh mai lagi no..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails