Selasa, 4 September 2007

Selamat datang..ahlan wasahlan..welcome

Bismillahirrahmaanirrahiim…
Alhamdulillah segala puji bagi Tuhan sekalian alam dan selawat serta salam ke atas Rasulullah.

Syukur yang tidak terhingga..dengan izinNya, Allah taala masih memberikan peluang kepada aku untuk membuat blog. Dapat jugak aku menyumbang sesuatu... Walaupun blog ini nampaknya serba kekurangan.. Namun insya Allah, aku akan cuba mengupdate blog aku ini dari semasa ke semasa. Segala tunjuk ajar dan teguran daripada sahabat-sahabat amat aku harapkan.
Kemudian..aku nak tujukan penghargaan kepada mama dan abah aku yang banyak berkorban untuk aku..dan kepada sahabat-sahabat yang banyak memberi inspirasi kepada aku secara langsung ataupun tidak langsung.terima kasey laa banyak-banyak..i lap u all..
Semoga usahaku ini diredhai olehNya...Sama-samalah kita saling ingat mengingatkan.. Aku amat mengharapkan pandangan dan pengalaman sahabat-sahabat untuk dikongsi bersama agar kita semua dapat bersama mencapai kebahagian di dunia dan akhirat nanti..Aminn
Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails