Ahad, 9 Januari 2011

Bayangan Kasih..

 Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..

 Bismillahirrahmanirrahim..

Sekarang saya sudah kembali semula ke tempat kerja. Hari-hari yang dilalui terasa hambar dan suram. Ditambahi lagi dengan kesihatan saya yang kurang baik. Namun Alhamdulillah, nikmat Allah sentiasa melimpah-ruah. Harapanku semoga iman diteguhkan supaya tidak tersasar daripada jalan kebenaran.

Tapi saya gembira dengan tempat baru saya.hehe. Baru dapat meja baru.Best.Alhamdulillah. Mengajaq pun semakin bersemangat.

Bayangan kasih... ewah macam orang tengah angau pulak.Bukan tu maksud saya.Bayangan kasih adik dan mama saya yang baru sahaja pulang dari menghantar saya sampai ke Tambunan. Selama 5 hari saya menghabiskan masa di Sabah ini dengan membawa mereka berdua berjalan-jalan. Gurau senda,gelak-ketawa dan kasih sayang mereka masa itu masih lagi terbayang-bayang di minda saya. Saya sangat sayangkan mereka.

Entah kenapa...tahun kedua saya di Sabah ini, rasa rindu pada keluarga semakin meluap-luap. Mujur ada henpon dan internet sebagai penghubung kami. 3G di rumah saya pun semakin klia. Alhamdulillah.

Dan saya tetap gembira kerana di sini saya dikelilingi oleh kawan-kawan dan kakak-kakak yang baik. Allah taala sentiasa bersama hambaNya, itu yang pasti!

2 ulasan:

pikah yang baik berkata...

wahh.....bayangan kaseh padaku rupanya :)

Ummu Mujahid berkata...

ha la.. terbayang-bayang kasih sayang..hehe..sian dak kat aku..cepat kaih wat entri khas utk aku..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails