Rabu, 1 September 2010

Masa terus berlalu...


Bismillahirrahmanirrahim...

c.e.p.a.t.n.y.a.....

Pagi tadi telah menyaksikan penutupan satu program Ihya' Ramadhan di sekolah saya. Sungguh cepat masa berlalu.. Segala-galanya pantas. Masa terus berlalu tanpa menunggu kita. Setiap hari bakal berlaku perubahan.

Tidak lama lagi bakal bertemu dengan keluarga di Kampung. Adik saya dah buat status di facebook cakap rindukan saya.Hehe. Biasalah bila dok jauh dengan keluarga macamnilah. Tapi, Alhamdulillah, sahabat-sahabat dan kakak-kakak di sini baik belaka. Orang sini lemah-lembut dan bersopan-santun. Alhamdulillah sekali lagi. Salah satu rezeqi yang tidak dapat dihitung oleh saya. Tetapi Islam di sini masih lagi minoriti.=(. Mudah-mudahan hidayah Allah menerangi Tambunan. Insya Allah sama-sama kita doakan. 


Semoga bulan Ramadhan ini bakal menyaksikan satu perubahan yang baik buat diri kita semua. Biarlah sedikit asalkan istiqamah. Insya Allah..teruslah berubah jika diri masih dibelenggu kemaksiatan..teruslah berubah jika diri masih tidak ikhlas..teruslah berubah jika ingin meraih darjat taqwa..teruslah berubah jika ingin berjaya meraih cinta ALLAH.

Terima kasih kepada semua pengunjung yang sudi singgah di blog yang biasa-biasa ini. Harapan saya agar segala yang dicoretkan dapat diambil manfaatnya walaupun sedikit. Semoga kita semua sama-sama dijauhkan daripada api neraka dan mendapat tempat di syurga. Amin...




2 ulasan:

pikahbest berkata...

adek kamu comel tak??hehe

Ummu Mujahid berkata...

comel...macam kakak dia... p tgk muka kak dia dulu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails